#3

Hi Assalamualaikummmmmmmmm! *excited gila* Haha, ye mahu tak excited. 2 bulan tak update blog. Fuhh, tempoh paling lama aku tak pernah update. 2 bulan kay, 2 tahun tak mampu lagi. Haha so blogger blogger blogger sekian, apa cerita? Lama tak typing. Kekok sikit -.- *muka bebal.jpg*

Hmm, aku? Macam sebelum sebelum ni. Sometimes up, sometimes down. Yg pasti, masalah tidak pernah pergi jauh dari hidup aku. Ye, itulah manusia. Mana ada yg perfect -_- Haritu ada sekali aku frust down menonggeng teruk. Seminggu direct aku menangis sebab someone. Seminggu jugak mood aku hilang. Seminggu jugak aku stress tahap boom nak meletup. Tapi itu "seminggu" yang haritu. Sekarang, alhamdulilah. Dah tak ada macam tu. Life must go on! Cheer up :)

Facebook? Jarang jarang sangat aku online. Ini semua sebab twitter sangat awesome dan telah merampas takhta facebook dalam hidup aku. Haha sorry facebook, rangking anda jauh nun kat bawah. TWITTER IS MORE AWESOME Take a note! *mukacomel.jpg*

So, as usual, got to go. Nak keluar pergi merayau. Hai, Im fall in love with someone. He got my heart. But he dont know about it. Yeah, SPM is waiting. It is more important. Okay, goodbye peeps. Take care :*